Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Příjemné. Děkuji. Já se k psaní příjemných věcí zatím ještě nepropracoval. Ještě pořád píšu o tom, co mě štve ;-)

0 0
možnosti
BD

Blog je úžasný fenomén dnešní doby. Kdo nepíše,neví. Každé vyjádření kohokoliv o čemkoliv je dobrý počin i když se to někomu nelíbí. Je to i mnohem lepší fenomén literární, než psaní populárních autorů, kteří vše obracejí k obrazu svému.Ne každý má odvahu neanonymně hodit svoji kůži na trh. Ale na druhou stranu to pozvedá duši.

Píšte všichni a autor je jasně dobrý příklad.

0 0
možnosti
Foto

R^R^Články o hezkých, veselých a (ne)obyčejných věcech čtu nejradši:-). Starostí a smutnění má každý i tak v životě dost, proč to neodlehčit a nepobavit se. Piště dál takové články, klidně i o těch popelnicích a jiných kravinkách, určitě potěší hodně čtenářů, nejen mě:-).

1 0
možnosti
MV

dobrej blogerskej vyvoj...piste o popelnicich a tom ostatnim! na zbytek jsou tu jini machri!

0 0
možnosti
JSJ

děkuji, lhal bych, kdybych se tvářil, že takový názor mě nezajímá ... :)

1 0
možnosti
Foto

Před pár dny jsem napsala krátký příspěvek "Jak nám je". Hodně souvisí s tím, co jste napsal výše. Nikoliv tedy o reality show, ale o tom, kolik tragédií nás denně "bombarduje" a jak se tím spousta lidí doslova přehrabuje. Jsem ráda za každý příspěvek, jako je tento váš, jelikož velmi potěší. Hodně zdaru do dalších takových.

1 0
možnosti
Foto

R^ Snad jen ke zmínce o tzv. ,,realityshow". Málo kdo si uvědomuje, že vše je předtáčeno a prezentuje se toliko dle dopředu(!) připraveného a nazkoušeného(!) scénáře. Což ovšem platí i o tvorbě blogerů;-)

0 0
možnosti
RE

Já se ty zprávy snažím programově nesledovat a na televizi nekoukat - stejně si mě ty "nejšťavnatější" najdou.(Třeba tady, jen otevřu počítač) Celebrity ani neznám, kromě těch, kterým se prostě nevyhnete. O to je pro mě svět opravdu krásnější - máte pravduR^

1 0
možnosti
JSJ

opravdu ... upřímně ... děkuji :)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS