Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RV

Jsem na to taky alergický, když mě ping dává pivíčko, tak ho vždy zarazím otázkou, jestli mě vidí. Jsem dvoumetrovej, tlustej dědek. Povětšinou přitaká že ano. Po té následuje přání, jestli by mě nedonesl raději pivo pro dospělé, že z náprstů mě to nejde;-D Bejvaj chvilku zaražení. Podobně to aplikuji kde "si o to řeknou".

Ano, uhádli jste, ještě jsem prudivej;-DR^

0 0
možnosti
MM

Tohle asi zmažou:

Moc dobrý jsou sprostý slova. Např. Do prdelky, kurvička dráteček, označení přirození atd. ;-D

0 0
možnosti
MB

Velmi pěkné! A rozmáhá se nám tu další nešvárek - spojeníčko Dobře ty, dobře vy....na to jsem alergický...

1 0
možnosti
RV

Jo, deptaj mě s tím dcery, t.č. dospělé. Já je zase ničím, doitazem, co že jsem udělal dobře, jetli mě to může připomenout. To zase ničí je;-D

0 0
možnosti
AK

Zapoměl jste na budoucí mimísky.

0 0
možnosti
AK
JK

Ještě že používám čauki a ahojki!!

0 0
možnosti
JSJ

A víte co je legra? Původně jsem si myslel, že to pořádně schytám za tu zoufalost, že jsem zamířil na seznamku. Že se z toho rozjede tato vtipná diskuse na téma zdrobnělin, a teď jak božský Kája, jsem vážně netušil ... :) Děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Tak si ale představte, kdyby někdo (některá) řekla "a teď si pěkně pokecám na fejsbůčku.... To by už bylo dobré otevřít si k tomu aspoň dvanáctku... ;-)

0 0
možnosti
VJ

V57í71t 77J92ů81z42a

5. 3. 2017 23:18

Dle jednoho vtipu jakýsi kněz kázal o posledním soudečku.

0 0
možnosti
MH

Zdrobněliny patří dětem do mateřské školky. Psal jsem o nich už několikrát, ale ne tak výstižně a krátce.

1 0
možnosti
Foto

Dobře vy! Manžel mě bývalé zaměstnankyně s rukama jak lopaty sel na operaci karpálního tunelu a ona pak všem tklIvě vyprávěla, jak ho ty ručičky bolí. Můj manžel v té době prodělával rozsáhlou brisni operaci a tak jsem jednou kontrovala, jak ta jizvička na bříšku není to nejhorší, ale ty ledvinky a jatýrka se ne a ne hojit. Karmice!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS